3 January 2012

SKS dan SMKSS

hai semua..hari sye layu sikit sebab kucing kecik tuu dah mati..huhuhu...semalam laa hary terakhir saya jage die..sekarang tiba laa mase nye sye nk ckp selamat tinggal kat sks sebab sye dha x skola lagi dah kat sane..sye tak kan lupe kan cikgu2 kat sane..adeq2..heheh ade ke adeq ??sebab hari nie hari pertame sye skola kat skola baru..kain baru...pelajaran pon bertambah..masuk jerr pintu skola tuu saye akan ckp hai kat smkss & kawan2..hhehe..sye kelas 1 elit dgn anisah,aina,fat,wanie...mule nyerr sye x suke sebab sye dok sorg2 je..hehe pastuu ade kwn kat sebelah sye..eeii best nyee..tak la kesunyian sye...hehehe..setiap arry boleh buat blog sebab sye sesi petang..hahaha..k laaa bye..nak sedia kan brg nie..hehehe...terima kasih sudi bace.. :)

3 comments:

EmmaZaizan said...

kesian nya kucing aku baru jer lahir hari ini takpe al fatihah bleh ke????

EmmaZaizan said...

aku dh nangis dah ni sbb lagu sedih n cerita pon sedih n ko dhah tak masok sesi pth huhuhuhuhuhu sedihnya ko sesi pagi...... hmmmm takpe klu tingkatan 2 aku masok sesi pagi ko takpon aku masok sesi pagi mse tingkatan 3 sbb tingkatan 3 takde sesi ptg kan k lah bai sedih sangat sampai dah menangis dah nie nasib baik takde org kat rumah bleh aku menangis setiap kali bkak blog ko

FieyzahSuhaimi said...

hehe..thankzz kiemah sbb kesian kan aq..haha..lagu nie sedih ker??hehe..aq kene tukar la..hehe